25. mars 2007

Tordenbloggen

Oppdatert: bursdag 13.mars 2007.

Det hender til stadighet at jeg får modelloppdrag. OK, så hender det ikke til stadighet, men jeg er ikke den som lar meg be en ganger. Dagens oppdragsgiver er Sonitus, jobben er å vise frem denne lekre hettegenseren som du kan få i premie i kåringen Tordenbloggen.

Hood i behagelig og luftig 100% kjemmet bomull av høyeste kvalitet, håndflettet av tibetanske munker, kardet av kremen av kinesiske åtteåringer, farget i avslappende ultramarin med rød logo på brystet, merket er: "Vinner av Tordenbloggen 2006". Merk den dristige detaljen på ryggen, URL'en til din egen blogg. Øvrige premier kan for eksempel være debutromanen til Arne Hjorth Johansen, og bil med navnet sitt på, fra snille medbloggere.

Tusen takk igjen til alle som stemte på meg, det var en stor opplevelse i min ellers så grisepatetiske tilværelse.

EDIT: på oppfordring føler jeg for å briefe med bilen også

Ingen kommentarer: