14. desember 2007

OK - så er jeg en nerd...

En venninne av meg har bursdag i dag. En sprudlende, morsom pike jeg ikke har sett på 8 år, men som jeg takket være facebook har vekslet hele to mailer med i høst.

Den gang - for mange, mange år siden - var hun med meg på en Bel Canto-konsert, og det var omtrent på den tiden da Images var en hit. ...som førte til at både hun og jeg hadde den sangen i hodet litt etterpå.

Bursdagspresangen fra meg var derfor nettopp denne sangen, og jeg lastet i dag opp video på YouTube for aller første gang. Slik ser det altså ut når jeg synger bursdagssang for en person jeg ikke har sett på 8 år:



Skulle gjerne gjort noe morsomt, slik som Esquil pleier på sine videoer. Men dette var bare en prøve. Jeg kommer sterkere igjen siden.

Men nå, med facebook, blog og youtube - og med nyinnkjøpt i-mate - kan jeg vel ikke lenger nekte for å være en nerd...?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig! Jeg hadde satt stor pris på det hvis det var noen som gjorde noe sånt til min bursdag iallefall. ;)
Gleder meg virkelig til å se hva det neste blir. ;)

Unknown sa...

plysjhai: Det håper jeg jo også at hun synes. Men nå... etter en uke... ser det ikke ut som hun har vært inne på facebook ennå. Så det blir en forsinket hilsen når hun først ser den.