1. april 2008

Hei og hadet

Hei!

Dette er Esquil som er innom en snartur (det er ellers Truls som har skrevet denne bloggen i mars). Jeg vil takke for alle hyggelige kommentarene i etterkant av TV-programmet i går. (Programmet ligger nå ute på NRKs sider). Til de som er her nå pga. ME, så er serien Ut Av Mørket antagelig det mest interessante stoffet i bloggen.

Jeg har likt blogging. Gjennom de siste årene har jeg hatt mange blogger, og har også lagt ned mange blogger. Så jeg har rutine i det som skal skje nå.

Den første bloggen jeg la ned var Livet Bak Murene i 2006, en blogg tilsynelatende skrevet av en fengselsfange (det meste av bloggen er tatt av nett). Senere fulgte Wordpressprosjektet mitt, som skulle være grovere enn LordX, men som ble avslørt av Sonja etter to poster og deretter nedlagt. Ørjan Hillestads blogg, tilsynelatende skrevet av en NTNU-forsker på jakt etter kjærlighet, måtte også dø ung. Bloggen er nå borte fra nett etter ønske fra noen som skulle utgi ordene.

Solveigs blogg, Romantizone, er en blogg jeg husker med glede. Der prøvde jeg å blogge som en litt naiv dame. Jeg har også hatt og lagt ned tre VG-blogger, Party Girl, Gull, og en jeg ikke vil si navnet på.

Som bringer oss til dagens situasjon. Jeg har fortsatt tre blogger som ikke er nedlagt:
- Forfatterbloggen, hvor jeg blogger som kirkebrenner-look-a-like Hertug Skule. Her har jeg bare skrevet en post siden november i fjor.
- radiohode, som var ment som et sosionomisk eksperiment, men som tok av og fikk et langt liv. Jeg hadde egentlig bloggferie fra radiohode, men har blogget der i de siste dagene mens jeg har vært borte herfra.
- Rølerbloggen, som du leser nå.

Det er åpenbart at jeg ikke lenger har krefter til mer enn en blogg. Truls har gjort en strålende vikarinnsats i denne bloggen i mars, og jeg ser for meg at han får fortsette permanent. På samme måte kan en annen blogger få overta radiohodebloggen, det er bare å melde seg som interessert. Jeg har bygd opp et godt domene der. Hvis det blir mer blogging fra meg, har jeg alltids forfatterbloggen.

Adjø Rølerbloggen! Det har vært gøy! Tusen takk til alle som leste, og takk for alle de hyggelige kommentarene dere har lagt igjen.

kommentarfelt stengt, tar gjerne kommentarene i radiohode

Edit: aprilsnarr