30. mars 2009

En uke uten filter


Dette er Esquil. Klokken er 01:35 inn i den nye uken, han har stått opp av senga fordi han har innsett at han blogger for lite. Han har derfor tenkt å ha med seg kameraet overalt og dokumentere det som skjer i en uke.

Han er naken, forsvarsløs og redd, redd for at kameraet ikke holder mål, at tekstene blir for dårlige, at verden kommer for nær, men han tenker vi er bare mennesker alle sammen vi er en herlig gjeng med smurfer i en stor maurtue og hvorfor skal vi trekke oss inn under skall og skjule oss, i neste århundre er det ingen som husker hvem vi var, og hva var da den tiden vi levde verdt?

Ut på nett med seg.

10 kommentarer:

Stina sa...

Dette skal bli kjekt. Jeg føler meg akkurat som en smurf i ei maurtue, så jeg er sikker på jeg skal kose meg med å følgemed på uka di. :)

~SerendipityCat~ sa...

Oioi, litt av et prosjekt :-D

beamer sa...

Dette er det vi her i huset kaller hjemmekontorantrekk :-)

Gleder meg til fortsettelsen.

Anonym sa...

Vi venter i spenning! ;-)

Anlaug sa...

Får prøve å henge mye med deg i uken som kommer, da. Da blir det fin blogg.

Betty Boom sa...

Get a life ;-) IRL In real life.

Only Love!

e sa...

Så Rølerbloggen goes reality? Skal det sendes inn fotomodeller? Jeg kommer til å følge med :-) !

Anonym sa...

Nakenblogging kan jeg like, ja hvorfor kan vi ikke alle go real?
;0

Tine - ED sa...

Jeg ble litt småforelska i deg på bilde nr 2 :D

Esquil sa...

det er jo sånn jeg ser ut, tine ;)